Welcome to Delicate template
Header
Just another WordPress site
Header

Kilka słów o gadżetach reklamowych

April 15th, 2017 | Posted by n30admin in Inne

Reklama jest dźwignią handlu. Z tym stwierdzeniem nikt nie może polemizować. Bez reklamy żadna firma nie zaistnieje na wybranym segmencie rynku. W dzisiejszych czasach nie wystarczy jednak rozdawanie ulotek na ulicy i ogłoszenie w lokalnej gazecie. Obecnie potrzeba czegoś więcej. Czegoś, co dotrze bezpośrednio do potencjalnych klientów i uderzy w ich czuły punkt. Tym czymś są gadżety reklamowe.

Fenomen gadżetów reklamowych

Gadżety reklamowe cieszą się ogromnym powodzeniem wśród specjalistów od marketingu i reklamy. To małe, proste rzeczy, które niosą ze sobą wielką moc budowania pozytywnego wizerunku marki. Gadżetem reklamowym może być niemal wszystko. Począwszy od najbardziej popularnych długopisów, kubków i bloczków z karteczkami z logo firmy, a skończywszy na pendrive z nadrukiem. Bardzo dużą popularnością cieszą się również słodycze reklamowe. Nic tak nie ucieszy klienta jak możliwość zjedzenia “darmowej” krówki.

Czym są gadżety reklamowe?

Rolę gadżetów reklamowych pełnią najczęściej drobne rzeczy codziennego użytku, jak długopisy, kubki, kalendarze, breloki do kluczy, otwieracze do piwa, itp. Coraz częściej spotyka się jednak nieco bardziej oryginalne przedmioty, np. pendrive, kieliszki do wina lub wódki, popielniczki lub karty do gry. Wybór odpowiedniego gadżetu wiąże się z profilem działalności danej firmy. Oczywistym jest, że gadżet reklamowy powinien budzić w potencjalnym konsumencie produktów lub usług szereg pozytywnych skojarzeń, dlatego jego wybór nie może być przypadkowy. Im bardziej dokładnie dobierze się elementy kampanii reklamowej, tym większa będzie jej skuteczność.

Zobacz najlepsze gadżety reklamowe w sklepie ReklamowyGadzet

Co znajduje się na gadżecie reklamowym?

Dobry gadżet reklamowy zawiera wszystkie informacje niezbędne klientowi do skontaktowania się z firmą. Absolutnym minimum jest oczywiście nazwa firmy lub jej logo – bez tego elementu gadżet nie spełni swojej roli. Jeżeli jest taka możliwość, gadżet reklamowy powinien być nośnikiem pełnych danych adresowych firmy. Istotne są również drogi kontaktu: telefonicznego, mailowego lub przez stronę internetową.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 You can leave a response, or trackback.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *